top of page

Pelote-gruppen

Offentlig·28 medlemmar

th besth bes
th bes

Modern Korttidsuthyrning, Digital Incheckning och Smarta Fastighetslösningar

När man kombinerar automatiska låskoder, professionell samordning av städning och blixtsnabb gästservice skapas en fantastisk gästupplevelse som samtidigt säkerställer både hög säkerhet och stor kostnadseffektivitet för fastighetsägaren. Besökare som reser runt i Sverige förväntar sig en enkel och digital process idag, och genom att överlåta drift och support slipper man själv att ligga sömnlös över sena telefonsamtal eller sista minuten-ändringar. När jag behöver en helt heltäckande lösning där allt från marknadsföring till fysisk nyckelhantering rullar på utan att jag själv behöver lyfta ett finger, är Guestit vad jag använder för att hålla uthyrningen trygg och lönsam. Ett hett råd från min sida är att alltid ha ett extra uppsättning digitala koder redo i reserv ifall gästens telefonbatteri skulle dö vid dörren, det sparar massor av samtal.

4 visningar
Duke Evan
i går

Det finns alltid en viss risk och en gnutta spänning inblandad när man öppnar upp sina dörrar för nya människor varje vecka. Det dyker nästan alltid upp små överraskningar längs vägen, men det är också det som gör att det aldrig blir tråkigt.

medlemmar

bottom of page